Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /data03/virt1864/domeenid/www.pohjarannik.ee/arhiivpr/wp-content/plugins/adrotate-pro/adrotate-output.php on line 687
Saada vihje
Eesti Energia suleb Ida-Virumaal viimase kontori (0)
Praegu on Eesti Energia teenindusbüroo ukse taga Jõhvis Jaama tänavas alatasa kliente, kes eelistavad oma asju teenindajaga silmast silma ajada. 1. augustist neil siia enam asja pole, sest büroo pannakse kinni. 

Augustist paneb Eesti Energia Ida-Virumaal kinni oma viimase kontori, põhjendades seda asjaoluga, et lõviosa klente eelistab energiaettevõttega elektrooniliselt suhelda.

Nädala alguses levitas Eesti Energia pressiteadet, kus on öeldud: “Klientide muutunud eelistused teeninduskanalite kasutamisel toovad 1. augustist kaasa ümberkorraldused Eesti Energia klienditeeninduses. Ettevõte keskendub Ida-Virumaa klientide teenindamisel telefoniteeninduse ja e-teeninduse arendamisele ning toob klientideni lähiajal uusi lahendusi lepingutega seotud toiminguteks.”

90 protsenti eelistab elektroonilist suhtlemist

Eesti Energia teenindusosakonna juhi Eve Vuksi sõnul eelistavad ka Ida-Virumaa kliendid lahendada elektrilepingutega seotud küsimusi üha enam  elektroonilistes kanalites. “Praegu pöördub juba ligi 90% klientidest küsimuste korral e-teenindusse või helistab klienditelefonile. Keskmiselt 98% elektrilepingutest pikeneb automaatselt ning üle 12 000 kliendi kasutab elektritoiminguteks Eesti Energia mobiiliäppi,” rääkis Vuks. Ta lisas, et sel aastal täieneb mobiiliäpp näiteks veel elektriarve maksmise võimalusega ja hakkab edastama ka teavitusi näidu teatamise, arve saabumise ja maksetähtaja kohta.

Eve Vuks rõhutas, et muudatused klientide eelistustes on ootuspärased. “Avatud elektriturg ei tekita enam küsimusi. Enamik klientidest on mitu korda oma elektrilepingut pikendanud, paljud on vahetanud paketti. Kolme aasta jooksul on meie esinduste töötajate arv vähenenud 90-lt inimeselt  20-le,” avab Vuks muudatuste tagamaid.

1. augustist, kui ümberkorraldused on ellu viidud, saavad Ida-Virumaa kliendid pöörduda Eesti Energia elektrilepingutega seotud küsimuste korral ettevõtte e-teenindusse, e-postile ja klienditelefonile ning Tallinna ja Tartu teeninduspunktidesse.

Praegu teenindatakse kliente Eesti Energia Kaevanduste peahoones Jaama tn 10 esinduses ning selle ukse taga on pidevalt näha ootajaid, nii pensionäre kui ka nooremaid inimesi.

Eve Vuks põhjendab seda osa inimeste harjumusega käia oma asju kohapeal ajamas. “Praegu on aga kõik võimalused olemas, et neid toiminguid elektrooniliselt teha,” sõnas ta. Ka juriidiliselt kehtivaid lepinguid on võimalik tema sõnul telefonitsi sõlmida. “Selle protsessi on meil ka juristid üle vaadanud, et isiku identifitseerimisprotsess vastaks kõigile nõuetele ja loomulikult meil ka salvestatakse kõik kõned,” sõnas ta.

Eesti Energia kontserni võrguettevõte Elektrilevi jätkab klientide teenindamist e-teeninduses ning lisaks Tallinna ja Tartu kontorile ka Pärnu ning Jõhvi esinduses. Viimane asub linnasüdamest üsna kaugel, aadressil Sompa 36.

Eve Vuks soovitas inimestel, kes tunnevad, et neil võib kontori kadudes tekkida raskusi asjaajamisel, käia kuni 1. augustini esinduses ning kõik tekkinud küsimused leiavad seal vastuse.

VKG kontoreid sulgeda ei plaani

Jõhvi volikogu liige, Ida-Virumaa pensionäride ühenduse aseesimees Endel Paap ütles, et on kategooriliselt Ida-Virumaa büroo sulgemise vastu. “Paljud inimesed käivad ju seal nõu küsimas ja lepinguid sõlmimas. Mõeldakse küll, et kõike saab selle e-ga teha, aga kõike ikka ei saa,” sõnas Paap.

Paabi sõnul ei tohiks Eesti Energial büroode ülalpidamine küll üle jõu käia. “Eesti Energia võtab elektri eest nii kallist hinda ja ei jõua nüüd ühte punkti ülal pidada! See on jama. Aga ega nad ju kedagi kuulata taha,” sõnas Paap.

Narvas ja Sillamäel haldab elektrivõrke VKG Elektrivõrgud ning seal on ettevõttel kummaski linnas oma bürood säilinud. Lähiajal ei ole kavas neid kaotada. “Inimesed kasutavad nende büroode teenuseid aktiivselt ning selge vajadus nende järele on olemas. Vaatamata sellele, et rohkem on hakatud ka elektroonilisi kanaleid kasutama,” sõnas VKG sisekommunikatsiooni juht Jelena Derbneva.

 

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /data03/virt1864/domeenid/www.pohjarannik.ee/arhiivpr/wp-content/plugins/adrotate-pro/adrotate-output.php on line 648